FAQ

 

  • Pakker I mit køb ind til gave?

Ja vi pakker alle varer eksklusivt og flot ind, du skal bare sige til.

 

Jeg har tekniske problemer med min betaling?

I de fleste tilfælde, hjælper det at skifte din internet browser. Prøv evt. Firefox, Google Chrome, Safari m.m.
Hvis der stadig er problemer med at komme igennem med betalingen, venligst kontakt os på info@onkelp.dk.

  • Jeg har ikke fået min ordrebekræftelse?

Det kan godt ske at din bekræftelsesmail er endt under dine uønskede mails (spam mappen). Ellers kan det være at du har indtastet en forkert mailadresse. 
Venligst kontakt os på info@onkelp.dk, så vi kan bekræfte dit køb.

  • Kan jeg ændre i min ordre, efter jeg har gennemført købet?

Din ordre vil blive pakket indenfor 1-24 timer efter købet, afhængig af bestillings-tidspunkt. Derfor, hvis du ønsker at foretage nogle ændringer eller annullere din ordre, skal vi have det at vide inden vi sender med post/gls kl 13.30 (hverdage).
Alternativt venligst kontakt os på info@onkelp.dk.

  • Jeg har ikke modtaget min ordre?

Du kan altid spore din pakke på GLS hjemmeside. Dit forsendelsesnummer er sendt til din mail sammen med din faktura. I tilfælde af du ikke har 
modtaget dit forsendelsesnummer, venligst kontakt os så vi hurtigst muligt kan oplyse dig din pakkes status.

  • Kan jeg spore min forsendelse/pakke?

Du modtager din mail fra GLS med dit forsendelsesnummer, så snart din pakke forlader vores varelager. Hvis du ikke har modtaget noget, venligst 
kontakt os på info@onkelp.dk, så kan vi oplyse dig forsendelsesnummeret med det samme.

  • Hvor lang er leveringstiden?

Vi har som regel dag-til-dag levering med GLS. I sjældne tilfælde kan det dog være at dit valg er så populært at det er udsolgt og skal fra hovedlageret, dog vil der højest gå 3 hverdage, før du modtager din pakke. Du kan altid følge din pakke på www.gls.dk.

  • Jeg har modtaget en forkert vare

Vi bestræber os på at løse problemer med forkerte varer hurtigst muligt. Du kan enten kontakte os på info@onkelp.dk eller på telefon: 53514151, så sender vi straks den rigtige vare til dig.

  • Jeg vil gerne ombytte min vare

Ønsker du at ombytte den købte vare til en anden størrelse/style skal du blot henvende dig, hvorefter vi sender en returlabel som vi fratrækker beløb du får retur, så afleverer du  pakken på Posthuset eller i Pakkeboksen. Onkel P betaler returlabel, når du vælger at ombytte. Udsalgsvarer hører ikke under almindelig gratis ombytning og er på egen regning ved retur. Dog hører varer der ikke er på udsalg og ikke nedsatte varer under vores gratis ombytning. Ved køb af flere blandet udsalgs og ikke udsalgs varer gælder gratis ombytning.

  • Jeg vil gerne returnere min vare

Returnering:
Vi tilbyder 14 dages returret, fra den dag du modtager din pakke.
Ønsker du at ombytte varen kan du med fordel vælge at anvende et returlabel som vi emailer til dig. Ønsker du at returnere den købte vare skal du selv sørge for returfragten. Husk at gemme din postkvittering som dokumentation for returneringen. Udsalgsvarer kan ikke retuneres men byttes til gavekort. Varer der ikke er på udsalg har almindelig gratis ombytning og fragt. Retur af varer leveret udenfor Danmark, pålægges køber og 14 dages returret er gældende.

Ombytning, returnering og support rettes til:

Onkel P
Klaregade 10
5000 Odense C 

Denmark

NB: Kontakt os venligst, hvis du vil ombytte til en anden størrelse, farve m.m., for at vi kan reservere varen på vores lager med det samme.

  • Kan I skaffe en vare hjem til mig, hvis den ikke er på lager?

Vi vil altid gøre vores bedste for at skaffe en udsolgt vare hjem til dig. Kontakt os på info@onkelp.dk, så kontakter vi leverandøren med det samme.